Comisiones Obreras del País Valenciano | 24 abril 2024.

El butlletí ‘Salut i treball’ alerta sobre el creixement de la sinistralitat laboral

La Secretaria de Salut Laboral i Medi Ambient de CCOO PV edita el quart número d’aquest butlletí informatiu, que inclou notícies d’interés per als treballadors i les treballadores i experiències amb casos reals. En aquesta edició, el butlletí destaca les xifres de sinistralitat laboral al País Valencià, coincidint amb la commemoració del Dia Internacional de la Seguretat i la Salut en el Treball, el 28 d’abril.

25/04/2018.
    Butlletí Salut i Treballl, número 4.

El quart número del butlletí bimensual, editat per la Secretaria de Salut Laboral i Medi Ambient de CCOO PV, destaca el creixement de la sinistralitat al País Valencià i explica les seues causes, en el marc del 28 d’abril, Dia de la Seguretat i la Salut Laboral en el Treball. La publicació conté diferents notícies sobre casos reals en els quals ha intervingut CCOO PV en matèria de salut laboral.

La publicació digital també inclou informació actualitzada dels últims avanços en salut laboral i medi ambient i de la legislació en aquestes matèries.

‘Salut i treball’ naix amb el principal objectiu de difondre i compartir les experiències d’intervenció sindical de les persones que conformen el Gabinet de Salut Laboral i Medi Ambient de CCOO PV, així com les novetats legislatives, criteris tècnics i jurisprudencials.