Comisiones Obreras del País Valenciano | 29 marzo 2024.

Trobada de CCOO del País Valencià i CCOO de Catalunya

Representants de CCOO del País Valencià i de CCOO de Catalunya han mantingut una trobada de treball amb la voluntat de compartir experiències d'acció sindical en temes que són elements comuns o prioritaris i d'actualitat.

20/04/2018.
    Els secretaris generals a la Trobada entre CCOO de Catalunya i CCOO PV

Aquest dijous, 19 d’abril, representants de CCOO del País Valencià i de CCOO de Catalunya, s'han trobat a la seu de CCOO de Catalunya amb la voluntat de compartir experiències de treball sindical en temes que són elements comuns o prioritaris, o bé d’actualitat. La jornada de treball ha assolit l’objectiu de reforçar el vincle entre les dues organitzacions i establir camins de treball conjunt.

En aquesta jornada s'han tractat temes com el finançament territorial, el corredor mediterrani, el paper del sindicat en relació amb la llengua i la cultura, la realitat nacional o la lluita contra les desigualtats des del punt de vista de gènere i ha comptat amb la participació d’Arturo León, secretari general de CCOO del País Valencià, i de Javier Pacheco, secretari general de CCOO de Catalunya, entre d’altres dirigents sindicals.