Comisiones Obreras del País Valenciano | 19 abril 2024.

Notícies sindicals especial serveis

• Les persones afiliades rebran la revista en la seua adreça electrònica.

CCOO PV reuneix en una publicació digital tots els serveis conveniats per a l’afiliació actualitzats, a més dels avantatges en assessorament especialitzat, serveis jurídics i formació.

23/03/2018.
Notícies Sindicals, especial Serveis.

El sindicat publica la revista digital Notícies sindicals especial serveis 2018, que ja es pot descarregar o consultar des de la pàgina web. Les persones afiliades, a més, la rebran en la seua adreça electrònica.

El butlletí recull tots els serveis conveniats: agències de viatges, assegurances, autoescoles, cases rurals, clíniques dentals i oftalmològiques, complexos esportius, hotels, lloguer de vehicles, salut, entre d’altres. A més, reuneix tots els serveis que ofereix el sindicat a la seua afiliació, amb importants avantatges pel que fa a l’assessorament especialitzat (dona, estrangeria, LGTBI, joves, salut laboral, dependència, treball de la llar), serveis jurídics o cursos de formació.

La política d’atenció a l’afiliació manté una actualització permanent, tant en ofertes com en serveis adreçats a garantir unes avantatges addicionals.

Totes les ofertes i els serveis d'assessorament també es poden trobar en el menú Serveis a l’afiliació.