Comisiones Obreras del País Valenciano | 23 abril 2024.

CCOO i UGT és reuneixen a Alcoi per a que la vaga del 8 de març siga un èxit

La reunió s’ha produït en la seu d’UGT en Alcoi i s’ha acordat la lectura conjunta del manifest i totes les accions que els dos sindicats realitzaran en Alcoi

05/03/2018.
    Reunió preparatòria a la seu d'UGT en Alcoi

Els sindicats UGT i CCOO en la comarca s’han reunit aquest matí per a preparar el 8 de març, dia en el qual ambdós sindicats han convocat vaga general de dues hores per torn.

En el cas d’Alcoi, els dos sindicats han convocat una concentració a les 12h en la Plaça d’Espanya, davant de l’Ajuntament, per fer visible aquesta vaga i mobilitzar a tota la societat davant aquest 8 de març. A la concentració acudiran també organitzacions feministes i totes aquelles que es vulguen sumar, ja que la vaga va més enllà de la qüestió laboral, i afecta també a les cures, al consum i a l’àmbit estudiantil.

La vaga del 8 de març està plenament justificada, les dones pateixen una bretxa salarial molt important, ocupen el 75% de les ocupacions a temps parcial i tenen carreres professionals molt més discontinues, a causa, entre altres motius dels insuficients serveis públics i socials existents en el nostre país, la qual cosa fa que l'economia de les cures, el relatiu a la dependència i tot el que té a veure amb la cura dels xiquets i xiquetes seguisca recaent sobre les dones Un motiu fonamental pel qua es realitza aquesta vaga és la lluita contra les violències masclistes, una xacra social que cal eradicar. Aquests sn els motius que duen als dos sindicats a la convocatòria de vaga i a la mobilització enfront de l’actual situació.

Les volem VivesLliuresUnides!