Comisiones Obreras del País Valenciano | 19 abril 2024.

CCOO PV amplia el servei d’assessorament en salut laboral

El sindicat amplia les seus sindicals on es podran realitzar les consultes presencials sobre temes relacionats amb salut laboral, prevenció de riscos, gestió preventiva i mútues. L’assessorament també s’ofereix a través de la nostra web i del correu electrònic.

13/02/2018.
    Servei d'assessorament en salut laboral de CCOO PV.

CCOO PV amplia les vies per a oferir el servei d’assessorament en salut laboral. Les persones interessades a realitzar consultes de manera presencial tenen a la seua disposició més seus sindicals. A més, el sindicat dóna l’opció de realitzar la consulta a través de la pàgina web, via telefònica o mitjançant el correu electrònic: salomon@pv.ccoo.es.

La Fundació Estatal de Prevenció de Riscos Laborals, del Ministeri d’Ocupació i Seguretat Social, va aprovar, el passat 7 de febrer, el projecte de CCOO PV d’assistència tècnica i assessorament en salut laboral, en totes les matèries relacionades amb la prevenció de riscos, gestió preventiva i mútues.

Les consultes presencials es realitzen en els locals de CCOO PV ubicats en les localitats següents:

- Alcoi

- Alacant