Cursos gratuïts de formació professional per a l’ocupació

La Fundació Forem PV llança una oferta de cursos gratuïts, finançats pel Servef i el Ministeri d’Ocupació i Seguretat Social (Servei Públic d’Ocupació Estatal). Uns cursos especialitzats en la millora i l’actualització de noves competències professionals per a l’ocupació. La formació està dirigida prioritàriament a treballadors i treballadores en actiu.

22/12/2017.
    Formació.

Els cursos estan dirigits a treballadors i treballadores en actiu i autònoms i autònomes. També poden participar un 40 % de persones en situació de d’atur. L’oferta formativa s’executarà a partir del 22 de desembre de 2017 i finalitzarà abans del 30 de juliol de 2017.

Forem PV ha quedat com a entitat millor valorada en la sol·licitud de plans de formació, per la Conselleria d’Economia Sostenible, Sectors Productius, Comerç i Treball.

1/ Formació sectorial:

AgrariAtenció a persones dependentsCeràmicaConstruccióIndústries agroalimentàriesIndústries del metallIndústries químiques i plàsticIndústries del moble, calçat i tèxtilTransport per carreteraTurisme i hostaleria

2/ Formació intersectorial (tots els sectors).

3/ Formació per a persones autònomes.

Accedeix a la web de Forem PV per a la inscripció.