Comisiones Obreras del País Valenciano | 19 abril 2024.

Carlos Berzosa analitza el retrocés econòmic i social en el Seminari d’Economia de CCOO PV

• Dijous 23 de novembre, a les 11.30 hores, sala d’actes de CCOO PV (plaça Nàpols i Sicília, 5).

El catedràtic d’economia aplicada serà el ponent convidat en la propera sessió del Seminari d’Economia, Política i Societat de CCOO PV, un espai d’anàlisi, debat i reflexió obert al públic.

10/11/2017.
Seminari d'Economia, Política i Societat de CCOO PV.

CCOO PV organitza aquest espai d'anàlisi i de reflexió, obert a l'afiliació i al públic. Durant aquest trimestre la programació disposa d’interessants sessions que posaran el focus en la democràcia actual i l'estat del benestar.

El dijous 23 de novembre, hi intervindrà el catedràtic d’economia aplicada, Carlos Berzosa, que impartirà la ponència ‘Las tendencias económicas actuales y el retroceso económico y social’.

Carlos Berzosa és catedràtic d'economia aplicada i exrector de la Universitat Complutense de Madrid. És president de la Fundació General de la UCM, membre del Consell de Redacció de la Revista de Economía Mundial i director de la publicació Revista de Economía Crítica. És acadèmic d'honor de la Reial Acadèmia de Doctors d'Espanya. Actualment imparteix classe d'economia mundial als alumnes del grau en comerç, en la Facultat de Comerç i Turisme de la Universitat Complutense de Madrid. En l’any 2014 és president de la Comissió Espanyola d'Ajuda al Refugiat, (CEAR). Va col·laborar en diversos mitjans de comunicació, formant part del Consell Editorial del diari El Sol, en temes econòmics dels serveis informatius de la Cadena SER, tertulià comentarista a Onda Cero i col·laborador en el setmanari El Siglo.