Comisiones Obreras del País Valenciano | 19 abril 2024.

‘Salut i Treball’, nou butlletí informatiu de CCOO PV

• En aquest primer número, el butlletí destaca les últimes dades de sinistralitat laboral de 2017 i inclou un destacat amb informació pràctica.

La Secretaria de Salut Laboral i Medi Ambient edita el primer número d’aquesta publicació digital, que inclou notícies d’actualitat en aquestes matèries, informació d’interés per als treballadors i les treballadores i experiències amb casos reals.

20/10/2017.
Número 1.

Avui es publica el primer número de ‘Salut i Treball’, un butlletí bimensual editat per la Secretaria de Salut Laboral i Medi Ambient. Aquesta publicació digital conté informació d’interés en matèria de salut laboral i medi ambient, amb notícies d’actualitat i l’activitat sindical en aquest terreny, tan important per als treballadors i per a les treballadores.

La publicació naix amb el principal l’objectiu de difondre i compartir les experiències d’intervenció sindical de les persones que conformen el Gabinet de Salut Laboral i Medi Ambient de CCOO PV, aíxí com les novetats legislatives, criteris tècnics i jurisprudencials. Així ho explica la secretària de Salut Laboral i Medi Ambient de CCOO PV, Mila Cano: “El nostre interés es arribar a l’afiliació, representació sindical i als treballadors i les treballadores, amb la finalitat de sensibilitzar, d’orientar i de facilitar criteris legals i tècnics que poden ser d’utilitat”.