Comisiones Obreras del País Valenciano | 19 marzo 2024.

Presentació del projecte ‘Enredrant en l’escola’

El dijous 27 d’abril, a les 18.30 hores, el centre sindical Primer de Maig (ubicat al número 13 del carrer Serrans de València )acollirà l’acte de presentació del projecte audiovisual ‘Enredrant en l’escola’, fruit del treball col·lectiu de la comunitat educativa de l’Escola de Persones Adultes Vicent Ventura.

10/04/2017.
    Enredrant a l'escola

La realització d’aquest documental involucrà el curs passat alumnat i professorat, “convertí unes en entrevistadores i altres en persones entrevistades, i tots i totes en narradors i narradores d’històries amb noms i cognoms i amb el denominador comú de l’Escola”.

El resultat final fou un documental d’entrevistes d’històries de vida amb el fil conductor de la Vicent Ventura, i amb aquesta presentació pública del projecte es vol visibilitzar el fruit i posar en valor el procés d’elaboració.

Des de l’Escola es destaca el fet que “l’alumnat es formà tant en tècniques sociològiques com audiovisuals, alhora que es reapropià de la seua història, mitjançant una metodologia activa i col·laborativa”.