Comisiones Obreras del País Valenciano | 25 abril 2024.

Josep Antoni Carrascosa continuarà liderant CCOO la Ribera-la Safor

El reelegit secretari general treballarà per afrontar la precarietat laboral i defensarà la formació i l’ocupació de treballadors i treballadores. La Unió Intercomarcal ha celebrat el IV Congrés i renova la seua direcció per als pròxims quatre anys.

10/03/2017.
    Intervenció de Josep Antoni Carrascosa.

CCOO la Ribera-la Safor ha celebrat el IV Congrés a Cullera, on ha estat elegit Josep Antoni Carrascosa como a secretari general, amb una àmplia majoria dels vots. La nova Comissió Executiva està integrada per tretze membres. Al Congrés han assistit 81 delegats i delegades, que també han donat suport de forma unànime a l’Informe de gestió de l’anterior mandat.

Carrascosa va definir les línies d’actuació de CCOO per al pròxim període, que se centraran en la lluita contra la precarietat laboral, en la defensa de la formació i l’ocupació de treballadors i treballadores, així com apostar per polítiques de cohesió social del territori.

En l’acte han estat presents representants polítics dels ajuntaments d’Alzira, de Gandia o de Cullera, a més de representants sindicals com el secretari general de CCOO PV, Paco Molina.