Comisiones Obreras del País Valenciano | 19 abril 2024.

La retirada de les revàlides espenta la mobilització per a la derogació completa de la LOMCE

La Federació d'Ensenyament de CCOO valora que el Ministeri d'Educació haja retirat l'ordre de revàlides. Ara cal mobilitzar-se per derogar la LOMCE i totes les seues proves segregadores.

05/12/2016.
    Mobilitzacions i resitència

Aquest mes de desembre està ple d’iniciatives unitàries que mantindran en actiu la comunitat educativa cap al canvi social i educatiu:

- Saludem la iniciativa de la xerrada del passat 1 de desembre a l’IES d’Alacant per debatre sobre el pacte educatiu.
    - Convoquem a fer un minut de silenci a les portes dels centres el 5 de desembre. Una delegació de la FE CCOO PV estarà a les 14h a l’IES Lluís Vives.
    - Del 5 al 9 de desembre hi haurà accions en xarxes socials #JoDicNOalaLOMCE
    - El 12 de desembre la FE CCOO PV estarem donant suport al tancament de l’estudiantat en la Facultat de Magisteri a partir de les 20h.
    - 13 de desembre manifestació educativa: a Alacant, Castelló i València a les 18h.

Malgrat les millores anunciades, FE CCOO PV adverteix que queden problemes importants per resoldre, i que el Govern està defensant cadascuna de les línies de la LOMCE. El Ministeri d'Educació segueix controlant la selecció dels estàndards d'aprenentatge d'un currículum obsolet i esbiaixat, el tipus de preguntes, la durada de les proves i els qüestionaris de context a través del desenvolupament reglamentari i manté els rànquings entre centres educatius.

Per tot això des de la FE CCOO PV convoquem a la mobilització just en el moment en el qual la pressió de la comunitat educativa obliga al Govern a retirar les revàlides.