Comisiones Obreras del País Valenciano | 25 abril 2024.

CCOO PV Comarques Centrals signa el pacte territorial per l'ocupació i el desenvolupament local

Ha tingut lloc a Alcoi la roda de premsa de presentació i signatura del Pacte territorial per l'ocupació i el desenvolupament local, on els Ajuntaments d'Alcoi, Ibi i Ontiyent, les patronals FEDAC, IBIAE i COEVAL, i els sindicats CCOO PV i UGT, han explicat en que consisteix el pacte i la seua importancia per a les nostres comarques.

24/11/2016.
    .

Aquest dijous 24 de novembre, s'ha presentat a l'ajuntament d'Alcoi el Pacte territorial per l'ocupació i desenvolupament local, signat pels ajuntaments d'Alcoi, Ibi i Ontinyent, les patronals FEDAC, IBIAE i COEVAL, i els sindicats CCOO PV i UGT. Aquest pacte és un fet històric, com tots els assistents han remarcat, ja que és el primer pacte d'aquestes característiques signat al País Valencià.

Els alcaldes de les tres localitats, han incidit en la rellevància d'aquests acords, que s'havien perdut durant l'època del Partit Popular, i que són una prova del canvi de polítiques en la Generalitat Valenciana. A més, es creu que aquest pacte pot dur a unes polítiques actives d'ocupació més reals i pegades al territori.

Per part de CCOO PV Comarques Centrals, Manuela Pascual hi ha reiterat l'importància d'aquest pacte, ja que naix amb l'objectiu de donar solució als problemes de l'atur i la desprotecció de les persones a les nostres comarques.

Finalment, la patronal ha recalcat que aquest pacte és un canvi positiu de cara als ajuntaments i a les empreses, que tenen moltes mancances que aquest pacte pot resoldre.