Comisiones Obreras del País Valenciano | 29 marzo 2024.

Resistència a la LOMQE i oposició a les revàlides

Intensa jornada de lluita educativa contra les revàlides i la LOMQE, "qui tinga oïdes que escolte" Ferran Garcia, FE CCOO PV. Les mobilitzacions en resposta a la convocatòria de la Plataforma Estatal per l'Escola Pública van fer de dimecres 26 d'octubre una jornada de lluita contra les revàlides per a exigir la seua eliminació immediata i definitiva.

27/10/2016.

Les revàlides no són vàlides!, No és just, #NOalaLOMCE, amb un plantejament molt clar i dins del moviment de rebuig a la LOMQE i especialment a les revàlides, el sindicat va fer-se present a les manifestacions de la jornada de lluita educativa d'ahir 26 d'octubre.

L'afiliació de la Federació d'Ensenyament va manifestar el seu suport a la convocatòria de vaga unitària i d'àmbit estatal per avançar en la lluita per la derogació d’aquesta Llei i les seues conseqüències.

A València des de les 8.30 h es va desenvolupar el piquet educatiu convocat a l'IES Isabel de Villena, i a les 19 h el sindicat es féu present a la manifestació de Sant Agustí fins a Delegació del Govern. Consuelo Valls, secretària general de la Federació d'Ensenyament va descriure la LOMQE com una "màquina del temps que torna als anys 70, malbarata tots els avanços en educació i pedagogia i que ha nascut morta amb tota la comunitat educativa en contra".

A Castelló la manifestació va eixir a les 19 h des de la plaça de Les Aules i a Alacant la plaça de la Muntanyeta va ser l'escenari d'una concentració en oposició a una llei elitista 'Que no volem, que no ens interessa, una educació al servei de l'empresa'.

Després d'una jornada intensa, es palesa la necessitat de continuar treballant per tombar una llei que vol, mitjançant les revàlides, recuperar un model educatiu que expulsa l'alumnat del sistema educatiu de manera prematura i que impulsa la privatització del sistema