Comisiones Obreras del País Valenciano | 19 abril 2024.

5N Tarragona

València s'uneix al crit contra les violències masclistes

La Coordinadora Feminista de València ha convocat a les entitats i organitzacions integrants a participar massivament a la marxa convocada el proper dissabte dia 5 de novembre. La Secretaria de la Dona de CCOO PV ha estat un dels punts de venda de tiquets de viatge per a particiar en la mobilització organitzada a Tarragona. L'eixida està prevista a les 7:30h del matí del dia 5 des de la pèrgola de l'Albereda de València.

04/11/2016.

La Coordinadora Feminista de València com a part de la PLATAFORMA 5N TARRAGONA, ha convocat per a demà dissabte 5 de novembre a les 12.00 hores en la plaça Imperial Tàrraco de Tarragona, la manifestació "UN CRIT CONTRA LES VIOLÈNCIES MASCLISTES".

Aquesta iniciativa dóna continuïtat a les mobilitzacions contra les violències masclistes en els diversos territoris com la que va haver a Euskalherria el 9 d’abril de 2016 i la marxa estatal el 7N a Madrid de 2015. L’objectiu d’aquesta manifestació és denunciar les violències masclistes i la manca de resposta contundent per part de les administracions i els governs. I alhora visibilitzar que el moviment feminista som la clau de la transformació cultural i social:

Un crit per a l'eradicació d'unes violències que ens continuen sotmetent en tots els àmbits de la nostra vida. Un crit per a exigir que tota la societat col·lectivament i molt especialment les seues organitzacions i institucions de govern es comprometen en la prevenció i l'eradicació de les violències per raó de gènere mitjançant mesures i recursos que tinguen en compte tant la violència exercida en l'àmbit de la parella, com les agressions sexuals en el carrer, l'assetjament sexual i per raó de sexe i d’identitat sexual en l'àmbit laboral, la tracta amb finalitats d'explotació sexual i laboral de dones i xiquetes i tot tipus de violències masclistes.

Un crit per recordar que la violència és responsabilitat de qui l'exerceix, no de qui la pateix. Amb motiu de totes aquestes raons i unes altres que quedaran reflectides en el manifest que es llegirà com a tancament de la manifestació, animem la ciutadania a sumar-vos a aquesta acció feminista per la llibertat, la vida, l'equitat, la pau i la sostenibilitat, perquè sense les dones no hi ha revolució!

Les unes juntament amb les altres, practicant l’autoorganització, l’apoderament i l’autodefensa feminista, diem PROU a les violències masclistes i ens donem suport per gaudir de vides i relacions lliures.

En aquest moment som molts els col·lectius i les organitzacions feministes a Lleida, Tarragona, Tortosa, Barcelona, València, El Maresme i altres llocs... que estem treballant per omplir els carrers de Tarragona de milers de persones, però sobretot de milers de dones.