Comisiones Obreras del País Valenciano | 25 abril 2024.

Cursos intensius de valencià mitjà i superior

L’Oficina de Promoció i d’Ús del Valencià de la CS CCOO PV ha organitzat cursos intensius de valencià mitjà i superior, per a preparar les proves de novembre de la Junta Qualificadora de Coneixements de Valencià. Es tracta d’un curs repartit en quasi vuit setmanes, on es farà un repàs exhaustiu dels continguts exigits. La durada total serà de 30 hores.

02/09/2016.

Si t’hi interessa, no dubtes a venir a partir del dia 7 de setembre i fer efectiva la teua matrícula. El curs està limitat a un nombre màxim de persones i l’admissió seguirà l’ordre de pagament.

MATRÍCULA: des del 7 de setembre fins a esgotar les places. Horari: matí de 9 h a 14 h i dilluns de 16 h a 19 h, a la plaça Nàpols i Sicília, 5, 3r pis, en l’Oficina de Promoció i d’Ús del Valencià. El preu per a l'afiliació 50 euros i per a la no afiliació 85 euros.

Per a la matrícula del curs sols és necessari aportar-hi una fotocòpia del DNI i els diners en efectiu (només es fa aquest pagament per tot el curs). La gent afiliada haurà de justificar la seua afiliació amb l’últim rebut de pagament.

Recordeu que enguany sí hi ha segon període de matrícula dels exàmens de la JQCV, de l’1 a l’11 de setembre. http://www.ceice.gva.es/ca/web/jqcv/calendario-matricula

HORARI curs MITJÀ:

Començament, 19 de setembre, i acabament, 14 de novembre.

Dilluns i dimecres de 16.00 h a 18.00 h

HORARI curs SUPERIOR:

Començament, 26 de setembre, i acabament, 21 de novembre.

Dilluns i dimecres de 18.00 h a 20.00 h

També teniu l’opció de preparar-vos el mitjà a través de TELEFORMACIÓ mitjançant Internet i la plataforma de Forem. Us hi podeu inscriure en l’enllaç següent on també hi trobareu tota la informació. Començament 12 de setembre, preus: 45 € afiliació / 75 € no afiliació. Més informació