Comisiones Obreras del País Valenciano | 20 abril 2024.

Debat entre la joventut de CCOO PV

La gent jove del sindicat es va reunir en la seu de CCOO PV per tractar el document “Repensar el sindicat” i aportar al debat des d’una òptica jove. Paco Molina, secretari general de CCOO PV, va presentar els motius que han portat al sindicat a elaborar i discutir aquest text.

19/07/2016.
    Joves CCOO PV

A la plaça Nàpols i Sicília de València, un grup de joves del sindicat, van veure quines coses es podien millorar respecte al treball del sindicat en diversos àmbits i en matèries de joventut.

La reunió va ser presentada per Paco Molina, que va assistir a la reunió per a escoltar l’opinió de la gent jove del sindicat. Així mateix, va explicar els motius pels quals es va decidir redactar aquest document i la necessitat que té el sindicat d’escoltar la gent jove i fer-la partícip de l’organització. La moderació de la trobada la va dur Carlos Alcaraz, coordinador de Joves de CCOO PV.

Després de les explicacions es va dur a terme el debat, durant el qual van eixir idees sobre com arribar millor a l’afiliació, l’organització i la comunicació amb la gent jove i aspectes relacionats amb la unitat d’acció.

Les dues primeres parts del document tracten de la història del sindicat i de la situació socioeconòmica del país en la qual actualment ha de desenvolupar la seua activitat. L'última part tracta sobre les mesures per a reforçar les millors pràctiques de govern i control en CCOO amb un codi de conducta, en el qual s'estableixen els elements sorgits en el debat que s'ha produït en el conjunt de les organitzacions territorials i de sectors federals.