Comisiones Obreras del País Valenciano | 19 abril 2024.

Aldaia celebra els #50anysCCOOPV

• Centr​e​ Cultural Matilde Salvador d'Aldaia [carrer Mestre Serrano, 42]

El centre Matilde Salvador d'Aldaia va acollir dos actes emmarcats en la celebració del 50 aniversari de CCOO PV. Una exposició de fotografia  'Història de CCO PV, mirant cap al futur', i la projecció de 'El principio de Arquímedes' al cinema social, amb un debat al voltant del compromís en la lluita contra la desigualtat, que han nodrit l'agenda cultural setmanal.

20/07/2016.
Inauguració al CC Matilde Salvador

El passat dimarts 19 de juliol, a les 20 hores, amb la col·laboració de l'Ajuntament de'Aldaia i la presència del seu alcalde Guillermo ​Lujan i del secretari general de CCOO PV, Paco Molina, es va inaugurar l'exposició​ 'Mirant cap al futur' memòria viva de la història de les Comissions Obreres,​ amb motiu dels 50 anys de la constitució del sindicat al País Valencià.

El proper dijous 25 de juliol, a les 20 hores s'ha programat la projecció de la pel·lícula "El principio d'Arquímedes" de Gerardo Herrero. En finalitzar la sessió de cinema social, a les 21.40h està previst el debat 'Treball i cultura de la desigualtat'.