Comisiones Obreras del País Valenciano | 29 marzo 2024.

CCOO Comarques del Nord celebra els 50 anys del sindicat

El Teatre del Raval de Castelló acollirà el dia 27 de maig, a les 18.30 h, l’acte per a celebrar el 50 aniversari de la fundació de CCOO PV. Un acte que tindrà exposicions, música i comptarà amb la presència de representants de les institucions polítiques i sindicalistes, per a commemorar el mig segle de l’organització sindical, nascuda l’any 1966.

17/05/2016. CCOO Comarques del Nord
    El 27 de maig, al Teatre del Raval de Castelló.

CCOO Comarques del Nord commemora els 50 anys del sindicat amb un acte en el Teatre del Raval de Castelló (carrer del Comte Pestagua, 38). Serà el dia 27 de maig, a les 18.30 h. La sala acollirà l’exposició ‘Memòria de CCOO PV’, una selecció de fotografies històriques que il·lustren moments significatius de la lluita obrera al País Valencià.

L’acte tindrà les intervencions de l’alcaldesa de Castelló, Amparo Marco i d’un representant del Consell; a més de l’exsecretària general de CCOO Comarques del Nord Encarna Barragán; el secretari general actual, Manel Nieto i el secretari general de CCOO PV, Paco Molina.

La música estarà present en aquest esdeveniment, gràcies a les actuacions del cantautor Rafael Mata i de la Colla de tabaleters i dolçainers ‘Estrela Roja’. Finalment, hi haurà un refrigeri al local de la seu del Col·lectiu La Flama.