Comisiones Obreras del País Valenciano | 26 abril 2024.

Homenatge als fundadors de CCOO PV

La Federació de Pensionistes de CCOO PV ha organitzat un acte al voltant del 50 aniversari del sindicat. Una trobada intergeneracional perquè també hi van assistir representants de la Secretaria de Joventut, per parlar de la situació sociolaboral en la qual es troben.

11/05/2016.
    50 aniversari Pensionistes

Dimarts 10 de maig, a partir de les 17.30h, en la sala d’actes de la seu de CCOO PV, va tindre lloc un reconeixement d’alguns dels fundadors del sindicat al País Valencià: Cèsar Llorca, Vicente Madrid, Ismael Martínez, Antonio Montalbán, Enric Tàrrega i Dionisio Vacas. Van reflexionar sobre el paper històric del sindicalisme, sobre la seua participació en aquells moments, així com de la seua imprescindible tasca en l'actualitat, posant en qüestió algunes de les seues mancances.

El periodista Jesús Sanz va ser l’encarregat de conduir un acte al qual va donar la benvinguda el secretari general de Pensionistes, Evaristo Soto, i de CCOO PV, Paco Molina. En la taula també van participar Pepa Ramis, de la Federació d’Ensenyament, i Carlos Alcaraz, de Joves de CCOO PV.

Les persones assistents van ser obsequiades amb una còpia de la primera crònica de l’acta fundacional apareguda en la revista CAL DIR, pel desembre de 1978, il·lustrada pel dibuixant Joan Cardells i amb la signatura dels fundadors.