Comisiones Obreras del País Valenciano | 25 abril 2024.

CCOO PV organitza un concurs que premiarà la millor imatge del Primer de Maig entre 1966 i 2000

En el marc de la celebració del 50 aniversari de CCOO PV, el sindicat renova les bases del Concurs de fotografia "Primer de Maig" i adapta els criteris de selecció: imatges que il·lustren manifestacions històriques realitzades al País Valencià. Qualsevol persona afiliada al sindicat pot participar en el certamen de fotografia històrica organitzat amb motiu del Dia Internacional del Treball i guanyar un cap de setmana en el centre d'ecoturisme El Teularet a la serra d'Énguera (València).

11/04/2016.
    Manifestació realitzada a València el Primer de Maig de 1979

Una selecció final de les fotografies participants es publicarà en l'espai web 50 anys de CCOO PV i en un àlbum en la pàgina de Facebook  del sindicat.

Novetats per a facilitar la participació

Els formats d'imatge admesos són jpg, png o tiff, i es permet la utilització de filtres i d'altres tractaments d'imatge.

Els enviaments per correu electrònic han de fer-se a comunicacio@pv.ccoo.es amb l'assumpte "Concurs fotografia Primer Maig", indicant nom, DNI, telèfon, compte de Twitter o d'Instagram (si se?n té) i títol de la imatge, que podrà ser en castellà o en valencià.

En aquesta segona edició del concurs, també es poden fer arribar les imatges a través de la xarxa social Twitter incloent-hi l'etiqueta #MemoriaCCOOPV i esmentant el perfil @ccoopv.

Clica ací per a consultar les bases íntegres del concurs.
    Clica ací per accedir a l'àlbum amb les imatges seleccionades en la I edició del concurs realitzada en l'any 2015.