Comisiones Obreras del País Valenciano | 19 abril 2024.

Cada volta més adhesions municipals a la ILP #ésdellei

El degoteig d'ajuntaments que donen suport a la campanya mitjançant mocions d'adhesió continua.

16/03/2016.
    Votació al consistori d

Votació al consistori d'Alfas del Pi, publicada al portal Benidorm al dia

Els consistoris de Callosa de Segura, la Vall de Almonacid, Cullera,  Llíria, Vilafamés, Navajas, Algorfa, Massamagrell, Barxeta, Puçol, Moncada, Burjassot, Vall d'Uixó, Mislata, Xàtiva, Tavernes Blanques, Betxí, Oropesa del Mar, Cabanes, Cocentaina, l'Alcúdia, Nules, Sedaví, Xirivella, Alcoi, Alzira, Elx, Benidorm, Vila-Real,  Alfas del Pi, Manises, Guardamar del Segura, Benferri, Altura, Camporrobles i Bétera, han aprovat en sessió plenària la moció municipal al voltant de la Iniciativa Legislativa Popular per a una prestació d'ingressos mínims, a la qual s'han adherit com a corporació, amb el compromís afegit de facilitar als sindicats impulsors de la ILP el procés de recollida de signatures.

Els portaveus dels grups polítics encarregats de la defensa de la moció argumentaren la seua posició "des de l'evidència que necessitem reforçar el nostre sistema de protecció social tradicional" impulsant una iniciativa que lluita contra la desigualtat.

El compromís municipal s'ha concretat en:

Donar suport a la Iniciativa Legislativa Popular (ILP) per a una prestació d'ingressos mínims impulsada per CCOO i UGT.

Facilitar als  impulsors el procés de recollida de signatures de les persones del municipi.

Fer públic aquest acord en el municipi a través de les vies de comunicació ordinàries que disposa cada ajuntament.