Comisiones Obreras del País Valenciano | 16 abril 2024.

Assignació de responsabilitats a la Comissió Executiva

Les catorze persones que formen la nova Executiva Confederal de Comissions Obreres del País Valencià assumeixen les seves responsabilitats després de la reestructuració posterior al Congrés Estatal

14/03/2013.
    Cloenda del Xé Congrés de CCOO PV

Paco Molina Balaguer, Secretaria General

Afiliat a CCOO des de l?any 1978. Ha assumit les responsabilitats de Finances i la Secretaria General del sindicat comarcal del tèxtil a Alcoià-Comtat. Posteriorment, assumeix el càrrec de secretari general de la UI de Comarques Centrals. En el IXé Congrés de CCOO PV és elegit secretari general de CCOO PV. En l?any 2012, el Xé Congrés el reelegeix.

Alfonso Arnedo Sánchez, Secretaria d?Organització

Llicenciat en dret. Vinculat a CCOO PV des de 1991, ha format part d?equips d?extensió, ha exercit funcions d?assessoria i formació sindical i ha ostentant la Secretaria de Formació i Ocupació a la UI de l?Alacantí. En l?any 2004 s?incorpora a la Comissió Executiva Confederal de CCOO PV, ocupant la Secretaria d?Organització, càrrec que ha revalidat en dues ocasions i que ocupa actualment.

Xelo Jarabo Latorre, Secretaria de Salut Laboral i Medi Ambient

Funcionària de la Tresoreria General de la SS. Tècnica de prevenció de riscos laborals. Vinculada a CCOO des de 1987. Ha sigut delegada de la Junta de Personal i de Prevenció en la Tresoreria. Incorporada a la Comissió Executiva des del VIIIé Congrés. Actualment assumeix, a més de la Secretaria de Medi Ambient, la responsabilitat de Salut Laboral.

Raül Alcocel Maset, Secretaria de Direcció de Persones, Formació Sindical i Fundacions

Llicenciat en ciències econòmiques i empresarials, tècnic superior en prevenció i salut laboral, llicenciat en ciències del treball. Vinculat a CCOO des de 1995, desenvolupant responsabilitats en matèria de formació per a l?ocupació. En l?any 2004 s?incorpora a la Comissió Executiva Confederal com a secretari de Formació i Cultura. Al IXé Congrés assumeix Formació i Recursos Humans i al Xé Congrés Direcció de Persones, Formació Sindical i Fundacions.

Eva Hernández López, Secretaria de Serveis Públics i Polítiques Socials

Llicenciada en geografia i història i Màster d?agent d?igualtat. Vinculada al sindicat des de 1996 en els equips de treball de la Secretaria de Joventut on, en l?any 2000 és elegida com a secretària. Entre 2004 i 2009 ostenta la Secretaria d?Acció Sociopolítica Territorial. Entre 2010 i 2013, el sindicat li encomana la Política Social. Pel gener de 2013 és elegida secretària de Serveis Públics i Polítiques Socials.

Joan Calatayud Calatayud, Secretaria d'Administració i Finances

Llicenciat en ciències econòmiques i empresarials i Màster al programa d?alta direcció d?empresa ESADE. Ha sigut cap d?administració de diverses empreses. Vinculat al sindicat des de 1991 com a responsable d?Administració i Gestió de la Fundació per a la Formació i l?Ocupació del País Valencià. Ha format part de la Comissió de Control Administratiu i Financer de CCOO PV. Des del Xé Congrés entra a formar part de l?Executiva Confederal.

Cándida Barroso Chuliá, Secretaria de la Dona i Polítiques d?Igualtat

Diplomada en infermeria, tècnica mitjana en prevenció de riscos laborals i Màster en igualtat i polítiques de gènere de la Universitat Rey Juan Carlos. Funcionària de l?Ajuntament de València, en el servei de policia local a la primera promoció de dones en el cos. Afiliada a CCOO des de l?any 1984, ha sigut delegada de personal i secretària general de la Secció Sindical de l?Ajuntament. Des del IXé Congrés, forma part de la Comissió Executiva de CCOO PV amb la responsabilitat de la Secretaria de la Dona.

Rafael Córdoba Bustamante, Secretaria d?Afiliació, Gabinets i Serveis

Graduat social. Especialitzat en gestió de recursos humans, pràctica processal laboral i mediació laboral. Vinculat a CCOO des de 1992. Membre de la Comissió de Seguiment del Tribunal d?Arbitratge Laboral. S?incorpora a la Comissió Executiva de CCOO PV en el IXé Congrés com a secretari de Gabinets Confederals, càrrec que ha revalidat i ampliat en el Xé Congrés.

Jaume Mayor Salvi, Secretaria d?Acció Sindical i Relacions Laborals

Diplomat en relacions laborals, llicenciat en ciències del treball i Màster en prevenció de riscos laborals. Vinculat a CCOO PV des de 1996. Ha sigut monitor de formació sindical i de salut laboral i adjunt a la Secretaria d?Acció Sindical. En el IXé Congrés de CCOO PV s?incorpora a la Comissió Executiva com a secretari d?Acció Sindical i de Relacions Laborals, responsabilitat que ha revalidat.

Ana Garcia Alcolea, Secretaria de Formació, Ocupació i Atur

Diplomada en relacions laborals i Màster en prevenció de riscos laborals. Vinculada al sindicat des de 2003, ha sigut delegada sindical en el sector del telemàrqueting i ha participat en l?àrea de Salut Laboral a la Federació de Comunicació i Transports. Els darrers quatre anys ha format part de l?equip de formació sindical de CCOO PV fins a la seua incorporació a la Comissió Executiva en el Xé Congrés de CCOO PV.

Ventura Montalbán Gámez, Secretaria de Migracions i Cooperació

Tècnic mitjà en prevenció de riscos laborals. Direcció i gestió de recursos humans. Realitza la seua trajectòria professional com a oficial 1a polidor de mobles. Vinculat a CCOO des de 1968 ha sigut responsable d?Organització i Acció Sindical i secretari general de FECOMA. De 2004 a 2008 formà part de la Comissió Executiva estatal com a vocal. En l?any 2004, s?incorpora a l?Executiva del País Valencià com a secretari de Migracions, càrrec que ha revalidat als posteriors congressos i que desenvolupa en l?actualitat.

Bernat Asensi Honorato, Secretaria de Comunicació, Relacions Institucionals i Coordinació d'Òrgans de Direcció

Funcionari, gestor en cap del Departament de Biotecnologia de la Universitat d?Alacant. Vinculat al sindicat des de 1984 ha sigut secretari d?Universitats a la Federació d?Ensenyament del País Valencià fins a l?any 2000 i coordinador d?Acció Sindical de la Federació estatal d?Ensenyament els darrers tretze anys.

Rosa M. Atiénzar Herráez, vocal

Diplomada en infermeria. Estatutària  de l?Agència Valenciana de Salut com a infermera de l?Hospital La Fe. Afiliada a CCOO des de 1997. Ha format  part d?equips d?atenció de la Federació de Sanitat i Sectors Sociosanitaris, assumint la responsabilitat del Departament de Manises i actualment del Departament  València-La Fe. Des de l?últim Congrés, també forma part de l?Executiva de la Federació de Sanitat. Des del Xé Congrés s?incorpora a la CEC com a vocal on col·laborarà en les tasques de la Secretaria de Serveis Públics i Polítiques Socials.

Empar Pablo Martínez, vocal

Diplomada en Relacions Laborals. Màster en Prevenció de Riscos Laborals (tècnica superior en Ergonomia i Psicosociologia). Formadora Ocupacional i Màster en Gènere i Polítiques d?Igualtat. Vinculada al sindicat des de 1996, s?incorpora a la Comissió Executiva Confederal de CCOO PV en el VIIIé Congrés com a secretària de Joventut. En el IXé Congrés assumeix la Secretaria de Comunicació i Política Lingüística. Actualment ha estat elegida per la Confederació Estatal per a assumir la responsabilitat de Moviments i  Xarxes Socials.