Comisiones Obreras del País Valenciano | 19 abril 2024.

Tema: 28ABRIL2019

Mostrando contenidos 1 a 5 de 5

26/04/2019
Rafael Córdoba, Tino Calero, Danel Patiño y Marisa Baena en la rueda de prensa
#SaludLaboral

Los secretarios de Salud Laboral y Organización de UGT PV y CCOO PV han presentado las reivindicaciones en el ámbito sociolaboral del País Valenciano, ante la celebración del Día Internacional de la Salud y Seguridad en el Trabajo y el Día de la Clase Trabajadora.

26/04/2019
Multitudinària assemblea al Parc de Capçalera de València.

El secretari general de CCOO, Unai Sordo, i el seu homòleg a CCOO País Valencià, Arturo León, van participar en una multitudinària assemblea al Parc de Capçalera per commemorar el Primer de Maig i el 28 d’abril.

12/04/2019
Asamblea Elche
  • Miércoles, 17 de abril, a las 10:30. Salón de grados de la Universidad Miguel Hernández, edificio Arenals.

El sindicato organiza un acto con delegados y delegadas en el que lanzará sus reivindicaciones en el ámbito laboral y de la salud y seguridad en los centros de trabajo. La asamblea contará con la participación del secretario de Políticas Públicas y Protección Social de CCOO, Carlos Bravo, que explicará la repercusión de los últimos decretos de maternidad, paternidad y subsidio para mayores de 52 años.

09/04/2019
Cartell Assemblea València CCOO PV
  • 25 d'abril, 10.30 hores, Parc de Capçalera.

El secretari general de CCOO intervindrà en l'acte sindical a València que commemorarà el Primer de Maig, Dia de la Classe Treballadora, i el 28 d'abril, Dia Internacional de la Seguretat i la Salut en el Treball. CCOO del País Valencià organitza una Assemblea de Delegats i Delegades en la qual s'explicaran les principals reivindicacions sindicals, centrades a exigir un treball decent, segur, amb salaris dignes i sense discriminacions.

05/04/2019
28 d'abril. Dia Internacional de la Salut i Seguretat en el Treball.
  • El sindicat organitza multitud d’assemblees per commemorar el 28 d’abril, Dia Internacional de la Salut i Seguretat en el Treball.

‘Pren el control, exigeix un treball sense riscos’, és el lema amb el qual CCOO PV vol conscienciar sobre la situació d’emergència provocada per la sinistralitat laboral i la mortalitat. Una xacra que continua en augment, conseqüència de treballs no segurs i de deficiències en la prevenció de riscos. El sindicat reclama major inversió empresarial en prevenció, plans de mobilitat segurs i sostenibles i que la salut laboral esdevinga un tema prioritari en l’agenda política.