Comisiones Obreras del País Valenciano | 18 abril 2024.

CCOO PV garanteix l'atenció sindical durant l'estat d'alarma

El sindicat estableix un dispositiu d'atenció especialitzada, tan sindical com jurídica, per a garantir l'atenció durant l'emergència sanitària pel coronavirus. S'obren vies d'atenció telemàtica i telefònica per atendre els treballadors i les treballadores, ja que les seues seus romandran tancades al públic.

08/04/2020.
    Atenció sindical

CCOO PV informa que, amb motiu de l'emergència sanitària desencadenada pel coronavirus, ha establit un dispositiu d'atenció sindical i jurídica per a garantir l'atenció en matèria laboral.

Les diferents seus de CCOO PV al llarg de tot el País Valencià no obriran al públic. Per això, les vies d'atenció als treballadors i a les treballadores seran les següents:

- A través del telèfon 963 882 100. Els dies laborables en horari de 09.00 a 19.00 h.

- A través del correu electrònic infocoronavirus@pv.ccoo.es.

- Un formulari de consulta online per a realitzar consultes laborals: https://www.pv.ccoo.es/infocoronavirus

Tant en els dies festius com durant el cap de setmana, l'atenció serà telemàtica, a través del correu electrònic esmentat.