Ingressos
Despeses

CCOO PV aprofundeix en la seua política de reducció de despeses

CCOO PV ha aprovat els comptes anuals de 2016, les pèrdues dels quals després d'impostos arriben als 288.759,61 euros. En la comparativa del compte de resultats respecte a 2015, es pot veure com s'han reduït les subvenciones finalistes de 5.540.220,92 a 1.848.409,91 euros, pel minvament de les accions de formació. Els ingressos propis, que representen un 78 % de tots els ingressos, són fonamentalment de la facturació neta dels serveis jurídics 1.544.503 i de la quota de l'afiliació 5.388.188 que frena la seua caiguda i comença a donar un balanç positiu.

S'han estabilitzat les despeses de funcionament, després de diversos anys de reducció amb el pla d'optimització de recursos. Les despeses de personal es mantenen com a conseqüència de l'aplicació de l’ERO i de la disminució de salaris, tant del laboral com del sindicalista. El Consell Confederal de CCOO PV s'ha marcat com a repte l'increment de l'afiliació i seguir amb el pla de viabilitat per a ajustar despeses.

Enllaç al document complet de Comptes anuals 2016