Comisiones Obreras del País Valenciano | 19 marzo 2024.

12/03/2024
Litigis sobre la Llei de dependència.
CCOOPV INFORMA
  • La mesura entra en vigor el pròxim 20 de març.

Les demandes judicials sobre dependència passen a la jurisdicció social a partir del dia 20, una reivindicació històrica de CCOO que suposarà major rapidesa i menor cost econòmic per a les persones afectades. La mesura és un avanç en l'exercici dels drets de protecció social.

07/03/2024
8 de març 2024 #FeminismeSindical #EsFeminismo

És un fet que les dones majors i/o amb discapacitat no poden incorporar-se a la societat en igualtat de condicions i que aquesta situació incrementa la seua vulnerabilitat. A més, els serveis públics no són inclusius ni accessibles, per la qual cosa fàcilment son excloses, esdevinguent quasi invisibles. Necessitem una sanitat amb perspectiva de gènere, i millorar la formació en aquesta matèria del personal sociosanitari.

04/03/2024
Asamblea organizada por Pensionistas CCOO PV.

La federación de Pensionistas de CCOO PV ha realizado una asamblea para informar del procedimiento de reclamación del IRPF a quienes cotizaron a mutualidades antes de 1978.

28/02/2024
Mobilitzacions 8M al País Valencià.
  • Assemblees a València, Alacant, Castelló, Elx i Alzira.

CCOO PV i les seues unions intercomarcals han preparat actes i assemblees per commemorar el 8M i reivindicar el feminisme sindical, que lluita pels drets laborals i la millora de les condicions de vida de les dones. El sindicat també participarà en les mobilitzacions convocades a les diferents localitats del País Valencià.

28/02/2024
El sindicato se pone a disposición de la afiliación para resolver posibles dudas
  • El formulario se activará el 20 de marzo

La Agencia Estatal de Administración Tributaria ha establecido el 20 de marzo como fecha de inicio de presentación de solicitudes para reclamar lo tributado de más por las cotizaciones realizadas a las mutualidades antes de 1978. No será necesario adjuntar ningún tipo de documentación, ya que la AEAT dispone ya de la base de datos que agilizará el procedimiento de rectificación.

23/02/2024
Evaristo Soto, Ana García y Juan Sepúlveda.

El sindicato ha presentado en Valencia las conclusiones del Observatorio de las Personas Mayores de 2023 que muestra que actualmente en el País Valenciano disponemos de 27.534 plazas residenciales, cuando en 2010 se ofertaron 27.672; y de una lista de espera en dependencia de 21.087 personas, un 70,4% más que hace un año.

22/02/2024
Carmen Díaz , Ventura Montalbán y Sergio Villalba
  • En un acto muy emotivo se ha reconocido su compromiso, solidaridad y participación sindical y social.

La Unión Intercomarcal de Comisiones Obreras del Camp de Morvedre i Alt Palància ha homenajeado a veteranos mayores de 90 años, en un acto en el que también se ha recordado la figura de algunos dirigentes sindicales recientemente fallecidos como Ángel Olmos, Ginés Zaplana, Vicente Madrid, Martín Becerra, Florentín Martín o José Sorroche.

09/02/2024
Teatre.
TEATRE

CCOO PV organitza una vetllada cultural al voltant de l'obra 'De tiburones y otras rémoras', al Teatre Patraix amb col·loqui posterior. Reserva d'entrades via mail i recollida prèvia a la seu del sindicat o al mateix teatre el dia de la representació.

05/02/2024
Filmoteca de CCOO PV
  • Dimecres, 7 de febrer, a les 18.00 hores. Sala d’actes de CCOO PV (plaça Nàpols i Sicília, 5, València).

Sessió de cinema i tertúlia amb la pel·lícula de la directora japonesa Chie Hayakawa. Un imaginari futurista amb temes molt actuals com la sobrepoblació, l’envelliment de la societat i la mercantilització de la pròpia vida.

31/01/2024
Manifestació serveis socials.
  • Dimarts 20 de febrer, 11 hores, Plaça Alfons el Magnànim (Parterre) - Pl. Manises.

Per un finançament suficient i unes condicions dignes per a l'atenció a la discapacitat, persones majors, dones, malaltia mental, exclusió social, infància i adolescència.

31/01/2024
Foto de grupo

“Vamos a pedir al Gobierno valenciano que asuma su responsabilidad y se ponga manos a la obra para que podamos tener un plan de reindustrialización. Debe establecerse una estrategia que permita solventar debilidades y facilitar la adaptación de las empresas. El gran reto es gestionar bien los recursos, el conocimiento y la inversión tecnológica en empresas innovadoras, socialmente responsables y sostenibles” Ana García, secretaria general CCOO PV

30/01/2024
Intervenció d'Ana García, secretària general de CCOO PV.

La secretària general de CCOO PV ha assistit a la constitució del Ple del Diàleg Social de la Comunitat Valenciana, òrgan que articula les diferents taules en les quals s'abordaran les línies de treball de la legislatura.

24/01/2024
Cartell de la presentació del dia 1 de febrer

Noves cites de presentació del llibre ‘Rutas de la memoria obrera’, una iniciativa de la Fundació d’Estudis i Iniciatives Sociolaborals (FEIS). El primer volum d’aquest projecte editorial encara els darrers actes de presentació, amb l’objectiu de divulgar importants episodis de lluita obrera durant els últims anys de la Dictadura i els primers de la Transició.

11/01/2024
Maria José Alemany, Ana Belén Montero i Joan del Alcàzar

La sessió, emmarcada en la programació de la #FilmotecaCCOOPV, es realitzà conjuntament amb l'associació Dret a Morir Dignament, amb la qual hi ha un conveni de col·laboració des de 2019. L’acte inclogué la projecció i posterior debat al voltant del curtmetratge 'YEGUA', candidat als premis Goya i Forqué 2024.

05/01/2024
Ángel Olmos

CCOO lamenta el fallecimiento del histórico líder sindical de Camp de Morvedre-Alt Palància, defensor incansable de los derechos laborales y sociales.