Comisiones Obreras del País Valenciano | 19 marzo 2024.

LGTBi Participació i assessorament

GRUP DACCIÓ LGTBi

L’any 2008, amb els compromisos congressuals del 9é Congrés Confederal, el grup de treball LGTBi de CCOO PV va començar a reunir-se periòdicament. A més, va signar un conveni de col•laboració amb el Col•lectiu Lambda de València.

Estan entre els nostres objectius, combatre la discriminació laboral i social per orientació sexual i identitat de gènere, i lluitar contra la lesbofòbia, homofòbia, transfòbia i bifòbia.

Per això, les accions desenvolupades pel grup de treball han tractat: la visibilització de la realitat lgtb al món del treball, el refermament de CCOOPV com a sindicat dins del moviment lgtb, la formació a l’estructura del sindicat en els valors de diversitat lgtb i la dotació d’instruments de lluita contra la lesbofòbia, homofòbia, bifòbia i transfòbia.

En aquesta línia, treballem la presència de CCOOPV en les convocatòries del moviment LGTBi, com el Dia de l’Orgull. També donem formació a monitors i monitores de formació sindical, quadres sindicals, delegats i delegades, i afiliació en general. Donem suport a campanyes laborals com la d’accés al treball de les persones transsexuals.

Si vols participar en el grup o demanar informació contacta: lgtb@pv.ccoo.es