Comisiones Obreras del País Valenciano | 19 marzo 2024.

Cursos de valencià

L'Oficina de Promoció i d’Ús del Valencià de CCOO PV organitza cursos de valencià en els graus B1 (elemental), C1 (mitjà) i C2 (superior) per a persones interessades a aprendre la llengua o que necessiten preparar els exàmens oficials de la Junta Qualificadora de Coneixements de Valencià (JQCV), de la Comissió Interuniversitària d’Estandardització d’Acreditacions de Coneixements de Valencià (CIEACOVA) o de l’Escola Oficial d’Idiomes (EOI).

S’hi treballa en cursos extensos que abasten, normalment, el període de febrer a juny, però també hi ha la possibilitat de fer cursos intensius (durant els mesos de novembre a gener) que coincideixen amb les convocatòries d’exàmens oficials.

Per facilitar l’aprenentatge i els coneixements de la nostra llengua, oferim la doble possibilitat de formació presencial i en línia amb un funcionament semblant, ja que els nostres cursos tracten de repassar els continguts pel que fa a la comprensió i l’expressió orals i escrites, i abasten aspectes diferents d’ortografia, de lèxic i de gramàtica.

Sempre publicitem els nostres cursos en la pàgina web de Comissions Obreres del País Valencià per informar l’afiliació i qualsevol persona interessada sobre la durada, el període de matriculació, els horaris, etc.

A més a més, l’Oficina de Promoció i d’Ús del Valencià ofereix recursos i informació puntual sobre campanyes específiques, activitats i programació cultural relacionades amb el valencià. Podeu contactar amb nosaltres per sol·licitar

Informació en el correu opuv@pv.ccoo.es o bé telefonar al 963 882 100 ext. 72413.