Comisiones Obreras del País Valenciano | 28 marzo 2024.

ARXIU JOSÉ LUIS BORBOLLA

Conserva documentació de la clandestinitat de Comissions Obreres, així com dels moviments socials i polítics de l'antifranquisme al País Valencià. Rep el seu nom d'un dels fundadors de CCOO de la Construcció a València. La major part dels seus fons i col·leccions procedeixen de donacions o dipòsit de particulars i entitats.

Reuneix també la documentació del sindicat i de les seues organitzacions des de la conquesta de la legalitat i els primers congressos de 1977-1978.

Comprén diversos tipus de formats i suports. Documents en paper, fotografies, cartells, octavetes i fullets, premsa clandestina, adhesius i xapes, pancartes, audiovisuals, etc.

Xarxa d'Arxius Històrics de CCOO: Formem part de la Xarxa d'Arxius de CCOO, associada a les fundacions del sindicat.

Trobada d'Investigadors/es del Franquisme i la Transició: La Xarxa organitza des de 1992 amb les universitats públiques les Trobades d'Investigadors del Franquisme. La X Trobada l’organitza la FEIS amb el Departament d'Història Moderna i Contemporània de la Universitat de València pel novembre de 2019. http://encuentrofranquismo2019.blogs.ccoo.es/