Comisiones Obreras del País Valenciano | 28 marzo 2024.

EL PODER DE CANVIAR LES COSES

EL TEU COMPROMÍS I EL TEU VOT

Perquè hem demostrat ser útils a la classe treballadora i amb capacitat suficient per a fer front a la diversitat que és hui el món del treball.

Perquè no som un sindicat per a les treballadores i els treballadors, sinó un sindicat de treballadors i treballadores.

Perquè per a tindre més de 100.000 delegades i delegats triats democràticament en les empreses, cal ser una organització molt arrelada al terreny, molt arrelada al treball i aqueixa és la manera de fer de CCOO.

Perquè resolem els problemes quotidians de la gent en les empreses i hem sigut imprescindibles per a abordar la pandèmia.

Perquè és demostrable que on hi ha presència de companyes i companys de CCOO hi ha millors salaris, millors drets laborals, més polítiques d'igualtat i major seguretat i salut.

Perquè el nostre poder per a canviar les coses està en el nostre compromís en la negociació i en la mobilització per a continuar millorant la vida de la gent, en la nostra diversitat i capacitat per a representar tots els treballadors i les treballadores, independentment del seu sector o procedència, en la nostra fortalesa organitzativa per a avançar en drets laborals i socials i aconseguir una societat més justa i igualitària.