FOREM PV

La Fundació Formació i Ocupació del País Valencià està promoguda per CCOO PV per a la formació professional per a l'ocupació. Té com a objectiu millorar els nivells de capacitació professional de treballadors i treballadores. La seu central està en el carrer Convent Carmelites 1 de València. Per a contactar convento@forempv.ccoo.es o en el 963 935 150.

Fundació d'Estudis i Iniciatives Sociolaborals (FEIS)

Té per objecte promoure, impulsar i organitzar tot tipus d’estudis i recerques socials, així com actes dirigits a la formació i capacitació de les persones treballadores. Correspon al Patronat de la Fundació determinar la manera en què s’hauran de complir les seues finalitats. Té la seua seu en el Centre Sindical Primer de Maig, de CCOO PV, en el carrer Serrans 13. Telèfon de contacte 963 152 036.

Pau i Solidaritat

Des de la seua creació el 1992, la Fundació treballa per la transformació social i econòmica cap a un model de desenvolupament humà sostenible, amb l’objectiu de construir una societat justa i equitativa. Per això, acompanyem i donem suport a l’enfortiment d’organitzacions sindicals i socials de base del Sud en els seus processos de desenvolupament. CCOO PV destina el 0,7% de totes les quotes d’afiliació a finançar les activitats.

El Teularet

El projecte va iniciar la seua marxa l’any 1997 com a centre d'oci i ecoturisme. La seua finalitat és la de promoure un model pràctic de desenvolupament sostenible en un mitjà rural i, paral•lelament, atendre la creixent demanda d’espais per al gaudi del temps lliure. Aquest centre compta amb una diversa oferta d’allotjaments (hotel, cabanyes, alberg, càmping…), activitats de multiaventures, escola de naturalesa o zona per a la realització de congressos. Està situat en la serra d'Énguera. Més informació en 962 253 024 - www.teularet.com - teularet@teularet.com