28.05.2018

Memòria tècnica de la Llei de Participació Institucional 2017.

04.05.2018

Subvencions 2017

D’acord amb els requeriments de la Llei 19/2013, de 9 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern, la Confederació Sindical de Comissions Obreres del País Valencià fa pública la informació relativa dels actes de gestió administrativa amb repercussió econòmica.

16.03.2017

MEMÒRIA D'ACTUACIONS 2016

Activitats, estudis i projectes que CCOO PV ha realitzat durant 2016, a l’empara de la subvenció nominativa amb càrrec a la línia pressupostària T8048000, del capítol IV del programa 315.10, per la seua participació institucional en les actuacions establides en la Llei 7/2015, de 2 d’abril, de la Generalitat, de participació i col·laboració institucional de les organitzacions sindicals i empresarials representatives en la Comunitat Valenciana (a partir d’ara LPCI).

16.03.2017

SUBVENCIONS 2016

21.04.2016

Memòria d'actuacions 2015

Activitats, estudis i projectes que CCOO PV ha realitzat durant 2015, a l’empara de la subvenció nominativa amb càrrec a la línia pressupostària T8048000, del capítol IV del programa 315.10, per la seua participació institucional en les actuacions establides en la Llei 7/2015, de 2 d’abril, de la Generalitat, de participació i col·laboració institucional de les organitzacions sindicals i empresarials representatives en la Comunitat Valenciana (a partir d’ara LPCI).

21.04.2016

Subvencions 2015

D’acord amb els requeriments de la Llei 19/2013, de 9 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern, la Confederació Sindical de Comissions Obreres del País Valencià fa pública la informació relativa amb data 31 de desembre de 2015 dels actes de gestió administrativa amb repercussió econòmica.

31.12.2014

Subvencions

El sindicat fa públiques les ajudes que se li van concedir el 2014, que no significa que s'hagen cobrat totes.