Comisiones Obreras del País Valenciano | 19 marzo 2024.

Documentació

28/09/2023
Instal·lacions de CROWN PACKAGING MANUFACTURING SPAIN SL

CCOO obté el suport majoritari de la plantilla en aconseguir més del 61 % dels vots en les eleccions sindicals celebrades en l'empresa Crown. El sindicat fins i tot millora el resultat obtingut en els passats comicis en els quals també va rebre el suport majoritari, amb un 54 % dels vots emesos.

27/03/2023
Planta de Sopena, ublicada a Nàquera.

CCOO d'Indústria PV obté 9 dels 13 representants del Comité d'Empresa. Amb aquests resultats, la secció sindical ha vist reforçat el seu treball i continuarà millorant les condicions laborals de la plantilla d'aquesta planta ubicada a Nàquera (València), dedicada a la producció i transformació de l'alumini.

20/09/2022
La secretària general de CCOO PV, Ana García i la responsable d'Eleccions Sindicals, Núria Lázaro.

S'inicia el procés de major concentració d'eleccions sindicals en importants sectors com ara grans magatzems, manipulat i recol·lecció de cítrics, sector financer d'estalvi, l'ensenyament públic, l'Administració local o la sanitat privada. El sindicat, que ha presentat avui la seua campanya ‘El poder de canviar les coses’, pretén augmentar la seua representació per a millorar les condicions de treball i de vida en milers d'empreses valencianes.